Головна сторінка
Цінова політика та споживчий ринок -> Консультативно-роз'яснювальна інформація з питань, які найчастіше порушуються заявниками

З наступного року вся сфера обслуговування повинна перейти винятково на державну мову!

PETS FRIENDLY OR NOT: чи варто запрошувати відвідувачів з тваринами до закладу харчування.

Вам не видали чек?

Що необхідно знати споживачам про ліки, відправляючись до аптеки?

Що ми їмо – нові правила читання етикетки: аналіз закону №2639-VIII «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів»

Які права має споживач у закладах громадського харчування

Пам’ятка споживачам при купівлі насіння овочевих і квіткових культур

Повернути ліки в аптеки можна лише за наявності документа, що підтверджує їх належну якість

Правове врегулювання захисту прав споживачів

Заборона фотографувати неякісні продукти – неправомірна!

Права споживачів: про це має знати кожен!

Забезпечення права громадян на захист від шкідливого впливу шуму

До уваги споживачів! Права і обов’язки споживачів

До уваги споживачів! Грамотний споживач – захищений споживач

Ваші права при придбанні взуття належної якості

Інформація про продукцію не вважається рекламою!

Особливості гарантійного ремонту побутової техніки

Щодо обов’язку продавців видавати розрахункові документи встановленої форми при реалізації побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту

Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чеку не співпадають?

Пам’ятка споживача: Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині?

Пам’ятка для споживачів, які мають намір користуватися послугами інтернет-магазину

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ СПОЖИВАЧА (якщо ваші права порушені)

Чи можна повернути вже куплені лікарські засоби та медичну техніку в аптеку?

Вас заправили неякісним пальним?

Корисні посилання

Маєте проблеми зору?

Оберіть зручний формат: